2010. július 8., csütörtök

Twilight saga és a vámpírok

Mindenki teljesen rá van cuppanva a vámpíros történetekre, főleg a TWILIGHT berobbanásával kezdődött. Most játsszák a moziban a 3. részét a Napfogyatkozást (Eclipse), engem is érdekel, mert minden részét láttam már, meg olvastam is…. csak egyet mondjon meg nekem valaki: Miért feliratosan mutatják be??? GRR -.-”
Az Újholdat (New moon) is kb 2 hónapja néztem csak meg, mert akkor jelent meg DVD-n magyarul beszélősbe, és szerintem erre is várhatok, minimum fél évet mire megjelenik… Eléggé felháborító, szerintem. De mivel imádom a filmeket, ezért megvárom, amíg megjelenik, de nagyon jó lenne, ha sietnének a szinkronizálásával. Amúgy, van egy olyan érzésem, hogy ez egy nagyon jó rész lesz, a 2. kicsit harmatosra sikeredett, és az a véleményem, hogy aki nem olvasta, az nem is nagyon érti, hogy mi, mikor és miért történik benne, de hát én azt is meg tudom érteni, hogy másfél-két órába nem lehet belepasszírozni egy majdnem 600 oldalas könyvet. Bár itt megjegyezném, hogy az Eclipse 640 oldal, a Breaking dawn meg 760, szóval egyre nehezebb dolguk lesz. DE! Már hallottam, hogy a 4.-et a Hajnalhasadást (Breaking dawn) meg úgy tervezik, hogy 2 filmet készítenek belőle, de az meg olyan furcsán jönne ki, nem? És mi lenne a címe? Hajnalhasadás 1-2? Vagy Hajnal és Hasadás? Vaaagy két kettő-kettő és félórás film, ami közben 10 perces szünetet tartanak. De azt úgy ki nézné meg??? Meg se érné a moziba megnézni, ki akarja ennyire kockásra ülni a seggét, meg még a légkonditól szétfagyni? Bár úgy eléggé át lehetne érezni a vámpír létet, mert jól lehűlne a test, de akkor is, ja és akkor majd egy DVD tokba teszik bele a kettőt??
ŐŐ, azt viszont hozzátenném, hogy imádok moziba menni, mert hát tök bulis, meg milyen jó nagyban lehet nézni, meg azért a hangtechnika is sokkal jobb, mint pl egy TV-n, szóval itt nem a mozi ellen beszélnék, csak szerintem senki sem tervezné az egész délutánját, minimum 5 órát, moziban ülve, kiöltözve, esetleg feszengve eltölteni.

Másik észrevételem, hogy most már kicsit túl sok lesz a vámpíros jóból… Mivel nagy sikert aratott az Alkonyat, ezért most ezerrel nyomatják a vámpíros filmeket, pl Titkok könyvtára 3 – A Júdás-kehely átka, a csaj, aki segíti a könyvtárost és őrzi a titkot, több ezer éve, igen, igen - egy vámpír. Akkor ott van a másik regény adaptáció Darren Shan tollából, a Rémségek cirkusza, ami úgy szintén több részből álló könyvsorozat, tehát valószínűleg a filmet is továbbviszik. Egyik barátnőm kedvenc könyve és neki a film: csalódás volt, én viszont nem olvastam ezeket a könyveket, nekem bejött.
Akkor még ott van a True Blood – Inni és élni hagyni könyv és sorozat formájában. Hát hirtelen ennyi jutott most eszembe, de akárhogyan is számolom, ez 4 különböző, de több részből álló vámpírtörténet.
Ami egy kicsit sok? Vagy csak nekem?
Igaz, ez most nagy divat lett, öltözködés, sminkelés és minden más téren is. Bár nyár van, szal a barna bőr még mindig nyerő, de vannak, akik szeretik fehérre festeni a bőrüket. SŐT!
Ismerek egy csajt például, akinek vámpírfog nyomos tetkója van a nyakán...természetesen pirossal, mintha vér lenne, de hát úgy is fogalmazhatok, hogy nekem nem tetszik.

2 megjegyzés:

  1. Masy alias türkizkéklány ;P2010. július 11. 22:19

    Szia Edina!!!

    Jó lett a blogod. Tetszik...amikor csak lesz egy kis időm és nem nyom el az álom olvasni fogom... ;D
    Am igazad van abban h kicsit túlzás ez a *vámpír-história*. De a másik dolog viszont meg az h tényleg vannak olyan dvdk, amik 2en vannak a tokban. pl.: Némó nyomában + extrák egy másik dvdn-- ééés k*va jóóó :D:D:DD (y)
    mármint a mese + kieg.tők, de a dvdk elrendezése is...

    Nah mind1; nem is ez a lényeg... csak gondoltam beköszönök. :)

    Jó éjt!
    És további jó írást [*ihletet*]!!!

    puszi (K)

    VálaszTörlés
  2. Masa, tudom,hogy van olyan dvd...mert nekem is van egypár olyan amibe 2 cd van....de nem 2 film...hanem a film, és a hülye extrák meg a sok szar....ami senkit se érdekel....
    Van olyan dvd is amibe meg 2 film van....de abba meg olyan ami már 5évnél régebbi és jobban megveszik 3-4 ezerért, mint 1-1 filmet ugyanennyiért, érted....
    És mivel ez 2 film lenne, ráadásul új film, 6ezret meg ki fizetne ki érte???? sőt....lehet,h még drágább is lenne....

    Érted, itt nem arra gondolok, hogy húúú mekkora durva, hogy 2 dvd van benne, hanem, hogy 1 történet két részre szedve, 2 dvdnak megcsinálva...mégis együtt árulva.

    VálaszTörlés