2010. július 18., vasárnap

so sorry

Hát, ezt a blogot nem éppen azért kezdtem el, hogy a napi eseményeket írjam le, mert hát bevallom őszintén, ennyire nem mozgalmasak a napjaim, meg hát, ugyebár nem kell mindenkinek mindent tudnia… :D De mivel tök régen nem írtam, ezért egy kis magyarázatot adok, hogy mi is ennek az oka.
Az egész egy rutin fogorvosi ellenőrzéssel kezdődött, doki néni el is küldött panoráma fogröntgenre, hogy gondosan ellenőrizhesse a fogaim állapotát. De sajnos talált egy cisztát, ezért gyökér kezelni kezdte a fogam, persze nem azt, amelyik esetleg még egy kicsit érzékeny lenne vagy vmi… na, de ez most lényegtelen, szal a jobb alsó 6osomnak nekiesett, ez volt szerdán (7), péntek estére (9) begyulladt, jejeje... Gyógyszereztem magam, de csak 4 óránként lehetett, vény alapján XD
Nagy nehezen el tudtam aludni, szombatra bedagadt a jobb arcom, éljen; de jó, hogy este májusfa-kitáncolás lesz....... De majd lesz valahogy.
Elmentünk anyával Zalaegerszegre bevásárolni, aztán elmentünk mamához; utána, Novára Arató Napokra, mert oda meg hivatalosak voltunk, közbe jött az SMS, hogy majd jönnek értem 7re. Hazaértem megfürödtem, itt is voltak értem a fiúk és mentünk májusfázni. Szerencsére a fogam nem fájt, az arcom pedig nem volt annyira vészesen megdagadva, tehát minden adott volt ahhoz, hogy jól érezzem magam egész este. Nagyon jó is volt, táncoltunk, énekeltünk, ettünk, szabadtéri sütés-főzés-mókázás volt az aznapi menü. Egyszerűen tökéletes volt. *-*
Hétfőn dolgoztam, nem értem rá írni.
Keddre volt időpontom a fogorvoshoz, háromnegyed 9-re. Elmentem, elmeséltem neki, hogy mi történt ebben a szinte egy hétben. Mire ennyit mondott, „Na, akkor mikor húzzuk ki?” ŐŐŐŐŐŐŐ „Hát most!” Végül is, csak azért nem fogok bebuszozgatni még egyszer, hogy kihúzza nekem. Mondta, hogy vegyek kaját, aztán megehetem ott, és kihúzza.
Nem fájt meg semmi, hazajöttem, aludtam; és éreztem, hogy fáj az injekció helye. Gyógyszer. Oké.
A szerdám és a csütörtököm nagyon rossz volt, otthon fetrengtem, meg szenvedtem, a 40 fokos meleg miatt, begyulladt a fogam helye, aztán ráment a fülemre meg a halántékomra is. Éljen. Bementünk délután, hogy hát csináljon már vele valamit, de nem volt aznap rendelés, személyes okok miatt... Hurrá! Tehát, a legjobb társam az AlgoFlex400mg volt egy hétig. De nem adtam ám fel, úgyhogy pénteken (16) reggel elmentem, és belenyomott 2db gyógyszert a gyökér helyére, elmúlt a fájdalom, és tök jól éreztem magam.
Hétfőn délután mehetek ellenőrzésre megint.
Tehát, tanulság: nyáron ne húzassatok fogat, mert nagggyon fájdalmas lesz.

Amúgy egy csomó érdekes megfigyelésem van.
Mivel senkit sem lehet rávenni semmire, se bulizni menni, se strandolni, mert nem ér rá, nincs kedve, stbstb. Mondjuk ahhoz hozzászoktam, hogy egyedül megyek buliba, végül is tök sok embert ismerek már, úgyhogy sosem vagyok egyedül. DE, mivel senki se ér rá ugye, ezért pénteken elmentem, idén nyáron először és egyedül a strandra, utálok egyedül strandolni, mert semmi értelme, meg iszonyatosan unalmas. :S
Szerintem értitek, mire gondolok, viszont le is sokkolódtam, volt időm nézegetni, meg hallgatni az embereket, beszélgetéseket. Megdöbbentő volt, nem részletezném, max annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy tényleg kezdenek elhízni az emberek. Pl. az ötödikes kislány kb dupla annyi lehet kg-ban, mint én...
Mondjuk a strand abból a szempontból jó volt, hogy velem volt az életmentő JOY augusztusi száma!!! Amit ki is olvastam.
Hétvégén meg már a Cosmo is engem boldogított, kell ennél több?!
Szombaton strand-party volt, meg vihar, eső, lehűlés. Végre nem hal meg az ember a lakásban. De jön még a nyár, remélem, ennyivel nem lehet vége. :)

1 megjegyzés:

  1. Hi Pearl, good blog! But if you want change your graphics we have a Free Blogger Template for you! Go on:
    http://www.graphicssouffle.com/
    See you soon.

    VálaszTörlés