2010. július 7., szerda

the first entry

Ma a buszon megvilágosodtam, hallgattam a jóó kis David Guettát… és az jutott az eszembe, hogy blogolni fogok, megint. Egyszer már jutottam ilyen elhatározásra, de elég hamar lelankadt az érdeklődésem, meg hát semmi olyan nem történ velem akkor, amit meg tudtam volna osztani másokkal, de fogalmazhatnék úgy is, hogy a teljes unalom és strandolás töltötte ki a mindennapjaimat.

Ja, még az is közrejátszott a blog írásomhoz, hogy ma elszörnyülködtem egy öltözéken... Komolyan eszembe jutott, hogy hetente legalább egyszer bemegyek a városba csak azért, hogy lefényképezzek valakit, és kielemezzem az öltözékét, persze az ő hozzájárulásával, esetleg még el is mesélheti, hogy milyen ruha van rajta és hol vette. Így TÁDÁMM máris van, egy szinte állandó elfoglaltságom, ami lendít a blogírásra való hajlamomon. Aztán tovább gondolkoztam, hogy miket szeretek még csinálni, pl. szeretek filmeket nézni, szóval akár ki is elemezhetném az én szemszögemből az adott filmet, és ezzel is több bejegyzésem lenne a ”hát, ma sem történt velem semmi izgalmas”-on kívül.
Meg szeretek zenét hallgatni, úgyhogy a youtube-os heti kedvenc zenémet is belinkelhetném, az sem egy rossz ötlet, vagy/és napi kedvenc idézet is lehetne… bárhonnan, amin el lehetne elmélkedni, stb.

Amúgy néha tiszta Carrey Bradshawnak érzem magam, olyan szép, vicces és frappánsakat tudok irni, de néha meg totál Betty, a csúnya lány feelingem van, amitől meg kikészülök és rossz kedvem lesz. Olyankor tisztára elkap a depi, a semmin is ki tudok borulni; ronda, kövér és senkinek sem kellek érzések kerítenek a hatalmukba. Ó, és nem mellesleg ma kezdődött el a Balaton Sound, ami be volt tervezve, hogy húú mennyire jó lesz, erre én hol voltam, na hol? Hát fogorvosnál. Fantasztikus. Sőt. Jövő héten is mehetek. Jee. Fantasztikus nyarat terveztem, eddig még nem éreztem egy leheletnyit se annak… De valamit majd kitalálok, sosem unatkozom. Pedig még strandon se voltam, nem mintha olyan messze kellene mennem… konkrétan egy úttesten kell átmennem, és ott a bejárat, de még nem vitt rá a lélek, meg hát, egyedül tök unalmas.
Viszont, a mai napban volt még egy jó dolog, vettem magamnak egy virágos kitűzőt. Már egy hete kitaláltam magamnak, hogy kell egy olyan nekem, mert milyen jól nézne ki az egyszínű trikómon egy szép nagy rózsaszín virág. :$ :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése